FEDERACION ESPAÑOLA DE MUNICIPIOS Y PROVINCIAS

Presentació de la informació per sol.licitud de subvencions al transport col.lectiu urbà interior


La Direcció General de Coordinació Financera amb les comunitats autònomes i les entitats locals ha emès una resolució en la que explica la forma de presentació d'informació requerida per a la sol.licitud de subvencions al transport urbà col.lectiu interior. Aquesta informació haurà de remetre abans del pròxim 1 de juliol.



 
La Resolució, que pot descarregar des del web del Ministeri d'Economia i Hisenda, fa referència a la subvenció de més de 70 milions d'euros, preveu pressupostos generals de l'Estat, per a transport col.lectiu urbà, i explica quines són les pautes fixades per la Direcció General de Coordinació Financera amb les comunitats autònomes i amb les entitats locals per a remetre la documentació bàsica necessària per demanar aquestes subvencions.
 
El text fa referència a un formulari de sol licitud amb diversos annexos, descarregable des del mateix espai del web del Ministeri, i detalla la resta de la documentació que els responsables locals han d'aportar de quina manera han de fer-ho. La informació requerida que es detalla en la resolució és la següent: informació comptable, document detallat de les partides d'ingressos i despeses imputables al servei de transport revisat per l'auditor, justificació de trobar l'Ajuntament sol.licitant de la subvenció al corrent del compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, justificació de trobar l'empresa, organisme o entitat que presti el servei de transport al corrent les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i, finalment, document oficial en què es recullin actualitzats els acords reguladors de les condicions financeres en què l'activitat es realitza.